Tema: Re: dalgis Senukuose
Autorius: Jaegermeister
Data: 2010-01-18 00:04:47
Bandau speti- neplakamas dalgis yra grudintas ir aukstai atleistas, kitaip
tariant spyruoklinis. Martensito ploksteles yra trapios ir deformaciniam
sukietinimui nepasiduoda, todel plakti jo nera jokios prasmes, jis savybiu
nekeis ir gali luzti. Taciau toks dalgis savaime yra kietesnis ir dyla
leciau. Ar jis kietesnis ir maziau dyla uz tesingai isplakta dalgi- neaisku.
As buciau linkes tiketi, kad plakamas dalgis geriau.

Cia nebutinai taip yra, tik mano samprotavimai