Tema: Re: dalgis Senukuose
Autorius: ND
Data: 2010-01-17 21:06:12
zinoma malonu, kad sekate eilinius mano pasisakymus:)
o siaip erzina kai konsutantai nezino apie ka konsultuoja, kyla klausimas
kam jie isvis vadinasi konsultantais, o ne pvz. prekiu padavejais is
lentynu, susiduriu su tuom daznai.
bet mano manymu, dalgi "NEPLAK" uz 20 Lt negaila ir suplakt, taip pat kaip
"PLAK" negaila perplakt, o jei dar galva ir rankas turi, paimsi daikta ir
pamatysi ka su juo daryt ar nedaryt. galu gale pasimosikuosi pievoj ir
suzinosi. as asmeniskai jo nepirkciau, nesitikeciau is sio dalgio ir
kokybes, labiau galvos skausmo.