Tema: Re: VAMPYRAI
Autorius: Icetom
Data: 2010-01-07 11:39:39
Tai kaip suprantu tas cos fi yra kaip ir elektros padavimo efektyvumo
rodiklis?
> cos fi tai kiek sroves kreive(sinusoide) atsilieka nuo itampos
> kreives(reaktyvine galia). Tai vyksta del induktivines apkrovos(pvz:
> variklis=apvijos).
> Imones ji skaiciuoja kaip reaktyvine galia ir uz ja dar mokama papildomai.
> Tada statomos kondensatoriu spintos kurios daro talpumine apkrova, ko
> pasekoje cos fi buna artimas 1.

Su kuo tada geriausia matuoti impulsinius šaltinius buitiškai?
> Telike (as isitikines 99%, bet galiu klysti) nera induktyvines apkrovos(ir
> aplamai daugumoje prietaisu). Juose stovi impulsiniai saltiniai,

Problemos ir nėra ;) Man asmeniškai tiesiog įdomu pamatuoti kiek naudoja
veikiant AK, televizoriai, garso stiprintuvai ir, kad prietaisas visiško
pieno riebumo nerodytų.

Jei nieko prieš dar toks klausimas. Ar gali būti, kad stereo stiprintuvas
faktiškai visame garso reguliatoriaus diapazone naudoja tik 33-35 W (matuota
su tuo PM300 :) ).
Techniniai parametrai stereo stiprintuvo  (2 kanalų) kiek radau:
Toroidinis transformatorius 350VA. Gamintojas nurodo kad stiprintuvas
naudoja iki 280 W. Stand-by režime iki 1 W.
Garso kolonėlės 6 omų