Tema: VAMPYRAI
Autorius: trans
Data: 2010-01-05 11:58:57
kiek naudoja ijungti mazdaug aisku. Kur kas idomiau kiek ISJUNGTI, pasirodo
cia ir susidaro sumos nes tai sukasi 24valandas per para. Turiu PM300,
pradziai pamatavau virtuveje esancius vampyrus. Taigi:

prietaisas, W isjungus, kWh/men, Lt/men
---------------------------------------
skalbimo masina, 15, 10.8, 4.86
dujine virykle, 11, 7.92, 3.564
Saldytuvas, 6, 4.32, 1.944
mvisata sk.televizija, 15, 10.8, 4.86
mvisata sk.televizija, 15, 10.8, 4.86
mazas virt. CRT TV 11, 7.92, 3.564
---------------------------------------
Viso: 52.56kWh/men, 23.652Lt/men

Visam bute dar susidarys ~10 prietaisu. Grubiai visi drauge vien budejimo
rezime srebia 40-50Lt/men.
Labiausiai nustebino skalbykle, kuri atrodo visiskai negyva, o srebia 15w
arba 5Lt/men.
Na kai sumatuosiu visus reiks daryt isvadas, del skalbenkes kaip ir aisku
nes salia yra atskiras automatas, galima jungt is tinklo. Toliau salone
telikas su kruva video/audio dezuciu, galima isjungt viska su prailgintojo
sviecianciu mygtuku. Tik klausimas ar aparaturai nekenkia tokie
junginejimai.