Tema: Ats.: dar apie naujas el kainas
Autorius: Saulius G.
Data: 2010-01-03 18:03:48
Pas mane elektrinė viryklė ir dviejų tarifų skaitliukas. Po NM per mėnesį gausis ekonomija apie 10 Lt į mėnesį sunaudojant apie 560 KWh. Čia stengiantis skalbyklę leisti naktiniu tarifu, ir taimeris ant karšto vandens stovi kaitinant tik naktiniu tarifu. Prieš NM gaudavosi apie 7 Lt ekonomija į mėnesį lyginant su vieno tarifo skaitliuku.
Na ką ir be sakyti... vis pliuse.

"S&T" <malinauskai@gmail.com> parašė naujienų news:hhqavi$6m2$1@trimpas.omnitel.net...