Tema: Re: dar apie naujas el kainas
Autorius: Icetom
Data: 2010-01-04 11:14:05
Na žiūrėjau kiek naudoja el. prietaisai namuose kai kurie (+/-). Nelaikiau
visą parą, kad paskaičiuoti labai tikslų vidurkį. Matavimo prietaisas -
pasiskolintas PM300 (http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=58944 )

Kompiuteris (Intel E8500/P45 motina/4x2 GB RAM/2x500 GB HDD/HD4350
VGA/DVD-RW/tikrų 520W PSU su 80+sertifikavimu). Naršant+ žiūrint filmą 720p
apie 85-95 W
Vielinis routeris Linksys: apie 9-10 W
Monitorius HP LP2475w atkalibruotas liuminance 120 cdm: apie 55 W
Viso būtų apie 160 W
Išjungus kompiuterį ir monitorių, palikus ruoterį - rodo 10 W. Ilgesniam
laikui išjunkite ir monitorių, nes jei būsenoje su oranžine lempute ir
naudoja apie 10 W (bent jau mano atveju)

Xbox360 (pirmos kartos su 200 W PSU): idle režimu (nežaidžiant) apie 110 W.
Žaidžiant 120-130 W. Pikinė reikšmė buvo ir 170 W.
AV stiprintuvas Denon AVR-1909 (ant stiprintuvo nugaros parašyta iki 450 W)
su 5-iomis 8 omų kolonėlėmis: tiek stereo tiek 5.0 režime rodo 55 W (nuo -80
iki -30 dB garso rankenėlės padėties).
LCD TV Samsung 26" (3 m. senumo): Atjungus eco režimą 120 W. Eco LOW93 W/Eco
MEDIUM 64 W/ Eco HIGH 50W. Kaip žiūriu seni TV nėra tokie efektyvus kaip
dabartiniai :(
Sony LCD TV 32" (5 metų senumo): 140 W. Kaip žiūriu seni TV nėra tokie
efektyvus kaip naujieji modeliai :(
Stereo stiprintuvas (350VA toriodinis transformatorius, ant stiprintuvo
nugaros parašyta iki 280 W) su dviem 6 omų kolonėlėmis. -80 dB garso
rankenėlė 33 W, -30 dB garso rankenėlė 35 W.
DVB-C priedelis technisat - apie 2 W
DVD, BD grotuvai ima apie 10 W
FM tiuneris ima apie 20 W
Neužsirašiau tik kiek naudoja kai viskas išjungta-nenaudojama :)

Šaldytuvo, skalbimo mašinos nematavau - per daug nepatogu prieiti.

"mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> parašė naujienų
> na primetus, kad jie srebia ta energija kiaura para (aisku ne pilnu
> galingumu visa laika..)
> galima primesti, kiek tas "trecias skaicius".. bijau kad rezultatas
> nenudziugins..

Lietuvos ryto straipsnyje rašė, kad per daug myzernai ima, kad skaičiuoti