Tema: Re: VAMPYRAI
Autorius: virgelis
Data: 2010-01-07 07:49:59
cos fi tai kiek sroves kreive(sinusoide) atsilieka nuo itampos
kreives(reaktyvine galia). Tai vyksta del induktivines apkrovos(pvz:
variklis=apvijos).
Imones ji skaiciuoja kaip reaktyvine galia ir uz ja dar mokama papildomai.
Tada statomos kondensatoriu spintos kurios daro talpumine apkrova, ko
pasekoje cos fi buna artimas 1.
Telike (as isitikines 99%, bet galiu klysti) nera induktyvines apkrovos(ir
aplamai daugumoje prietaisu). Juose stovi impulsiniai saltiniai, kuriu
pradzioje, is tinklo, stovi diodu tiltelis, kondensatorius-cia jau gaunasi
nuolatine itampa(nebera sinusoides:))). Ka toliau daro is tos nuolatines
nebepasakosiu:)))), nebeidomu.
Apie prietaisus cia jau paaiskino apie min jautruma.
O del apskaitos mokejimo- tai nesupratau problemos jusu vyruciai. Ar sunku
istaikyti 1 valanda kai nieko nevartojate(elektriskai aisku:))), ir
nusirasyt skaitliuko paradymus val pradzioje ir val pabaigoje(jei per mazai
tai per nakti ar per darbo diena) ir matysit kiek tie budintys rija. Pvz ant
mano moniko parasyta 0.3W. 0.3x24x30=216Wh/men=0.216kWh/men x
0.45Lt=0.0972Lt. 10centu per menesi jei jis nebutu naudojamas, o butu tik
budinciam rezime man atrodo nedaug:))) Teisybes delei cia labai taupus
budintis rezimas(kituose dazniausiai apie 1W, kompe dar daugiau nes ten dar
motinineje ploksteje pamaitina budintis rezimas nu ir t.t......

sekmes darbuose:))

Virgelis