Tema: Re: VAMPYRAI
Autorius: trans
Data: 2010-01-05 18:02:39
siaip tema apie vampyrus o ne apie prietaisa, matavimo paklaidos esmes
nekeicia. Skaiciau as tas diskusijas kaip zmones noredami pasirodyt protingi
nusvaigsta i pievas. Buityje matuoti sanaudas 1W tikslumo prie mazu
galingumu daugiau nei pakanka. Beje konkreciai mano prietaisas (svediskas
P300, nors zinoma viskas gaminama kinijoj) susizadina nuo 0,02A tai yra 4W,
toliau rodo 1W tikslumu. Patikrinau su taupanciom 6W ir 20W lemputem, rodo
lygiai tiek kiek parasyta ant cokolio. Naudoja savo baterijas. Del mobilaus
pakroveju: rodo 0W, pajungus mobilu 4-6W. Man galvos neskauda jeigu ir ryja
koki wata kurio nerodo :) Is esmes prietaisas puikiai atlieka savo darba tam
kam jis skirtas, skeptikai yra tie kas rankose neciupineje.

vat i klausima ar sveika is tinklo isjunginet visokia aparatura nieks ir
neatsake. Nepaslaptis kad dazniausiai prietaisai perdega ijungimo metu...