Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: kaukutis
Data: 2009-02-22 14:01:14
elementariai nesu toks turtingas, kad moketi nerealius pinigus uz
elementaria chaltura.
matau, kad tavo aukstasis tau daugiau dave ir tu net chalturos nuo normalios
kokybes neskiri.
Tau pasiseke geriau.

Tiek kiek man reikia, as susirenku geru darbuotoju, tik kelis kartus
pasimokes ant chaltursciku
daugiau tokiu nebesamdau.
Ir is ko tu vertini, ka as sugebu, o ko ne? Ir apie koki ,,merketinga" cia
sapalioji?

p.s. tie kas dare tikraji marketinga, ir atitinkama kokybe tie ir dabar
darbo turi.