Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-21 08:30:04
Ir dar pridesiu apie pacio kolegos su aukstojo mokslo diplomu mentaliteta. Tegu jis paskaiciuoja kiek jis suploja pinigu visokiems derinimams su valdininkais. Mano skaiciavimais, nusipirkus ZU paskirties sklypa, iki namo pridavimo kainuoja apie 100,000, jeigu moketi visiems tiek kiek praso. Protingas pas pati kolega, kad sugeba deretis su dazytoju del 10 litu / m2, o pats moka desimtimis tukstanciu uz siuksles ir parazitu armijos islaikyma. Va tau ir aukstojo mokslo diplomas...