Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: Darius
Data: 2009-02-21 11:45:43
Tas tiesa, kad ekonomika eina bangom, svyruoja. Todel reikia ivertint imant
paskola maximum, kuomet ekonomika stovi ant bangos pakilimo. Per ateinancius
40 metu tu bangu bus n. Siaip tikrai neginu jokios politines partijos. Bet
man juokinga kai visi dabar saukia kodel socdemai pakele pencijas ar taip
diskutuoja del motinystes ismoku. Ir kodel nera to rezervo. Bet palaukim
isdryskim viena karta pasakyt kaip yra ir pripazint ir savo klaidas.
Vyriausybe buvo mazumos. Socdemai neturejo daugomos. Jie be opozicijos ty
dabartines daugumos neiko negalejo priimti. O masiulio partija buvo su
socdemais koalicijoj. Tai kaip cia iseina. Kada priiminejo populiarius
sprendimus tai visi, o dabar tie liko kalti vieni. Cia tik siap pamastymui.
Manau mes visi nevalingai ieskom ant ko galetumem suverst visa kalte.