Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: kaukutis
Data: 2009-02-20 22:52:12
mano nuomone nenormalu buvo kai tas dazytojas uz
elementaru darba uzdirbdavo daugiau nei jis vertas, nes
situacija buvo ziauriai iskreipta. kai mokslu nebaiges
lopas uzdirba daugiau, nei atsakinga protini darba
dirbantis tarnautojas, daktaras ar pan. - va tai yra
nenormalu.

is vienos puses visiem ta krize nepyragai, bet smagu kad
rinkos normalizuojasi. duok dieve, kad  visi sugebetume
pasimokyti is tu burbulu. per daug gobsus tie chalturscikai-
statybininkai buvo, o dabar turim ka turim.

p.s. jis pakankamai rimtai ir padare ,,konkursa" ir atsirinko
ko reikejo uz jam priimtina kaina.