Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: Remigijus
Data: 2009-02-21 23:32:51
gero statybininko vidutinio ir blogo atlyginimas turi skirtis taip kaip ir
gero gydytojo nuo pradedancio arba blogo, manau cia visiems aisku, bet kodel
blogas statybininkas butinai turi uzdirbti kaip geras gydytojas arba kaip
mokytojas  per 4 menesius? kodel mokytojas turi dirbti kelis menesius vien
tam kad atejes kreivarankis nuspakliuotu ir isdazytu sienas per pora
savaiciu (medziagos irgi ne burtu lazdeles pagalba kogero atsiras)
pasidomek kiek vienas studiju semestras kainuoja univere, kiek laiko reikia
praleisti ieskant informacijos rasant darbus, kiek mokytojai prikopijuoja
medziagos uz savo pinigus, nes matai reikia mokinius paruosti egzaminams o
mokykla duoda kelis simtus lapu per menesi kopijuoti.