Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: kaukutis
Data: 2009-02-21 15:17:59
negeriau man nuo to, kad kitam blogiau.
man geriau tik nuo to, kad kainos normalizuojasi, t.y. visi verti tiek kiek
sukuria produkto ir
nesvarbu ar tai dazytojas, ar murininkas, ar daktaras ar kt. tiek kiek
sukurei pridetines vertes
tiek ir esi vertas.
pagyvenom uz skolintus pinigus, nesukurdami vertes, tai dabar ir turim.

imeciau posta, noredamas pasakyti, kad pvz dazytoju kainos sumazejo 2-3
kartus, t.y grizta
i 2006m. manau kad vienas dazytojas 200m2 ramiai per nepilna menesi laiko
nepersidirbdamas
gali isglaistyti ir nudazyti. uz tai uzsidirbti 2000Lt, t.y. jei dirbtu
pilna menesi normalia vidutine LT
alga ir gautu. Jei be viso to darytu mena koki, t.y. su strukturom ar dar
kuo, ikainis naturaliai
butu didesnis ir alga auksciau vdutines. viskas normalu. ar cia atsakusieji
i posta galvojate, kad
elementarus darbas yra vertas daugiau. jei taip tai mokekite, mokekite net
jei neturite tam
dazytojui darbo, nu siaip, is solidarumo, nes jis masinos lizingui pinigu
pritruko.