Tema: Re: 200 KB Re: + _ 1 m2 kaina
Autorius: vnature
Data: 2009-01-21 11:14:55
"okey" <nospam@spam.lt> wrote in message news:gl4uf7$9he$1@trimpas.omnitel.net...
> tai tu nori kad uz sita suma butu ir vanduo ivestas ir kanalizacija?!

na as noriu surinkt info, ar vertas sitas pasiulymas demesio apskritai ir kokia kaina bus jei sita pasiulyma davest iki tinkamo nuolatiniam gyvenimui (na, 'gyvenimui', nekeliant dideliu reikalavimu jo kokybei). Tprsme, man reik, kad butu nesalta ziemos metu ir galima butu nusipraust po darbo
kadangi nestaciau niekad nieko tai ir nezinau apie visokius ivadus etc ir ju kainas, todel ir klausiu cia