Tema: Re: + _ 1 m2 kaina
Autorius: creature
Data: 2009-01-19 13:34:59
na pvz man dabar jau labiau patinka prie namo krapstytis, nei prie kokio
teliko po darbo sedeti

pavasari turejom nama su mansarda, apie 150 m2 bendro ploto, su daline gipso
apdaila

dabar jau like pabaigt dazyt pora sienu, sudeti grindjuostes, duris kur
reik, santechninius prietaisus

pirmam aukste grindys sildomos, klijuotos plytelem (~60 m2), sienos dazytos.
lubos klijuotos tapetu (gipsa ant lubu pats dejausi)
antram grindys laminatas, sienos lubos klijuotos tapetu
santechnika ir sildyma meistrai dare

daugiausia laiko uzeme glaistymas, plyteliu klijavimas.

sutinku kad meistrai butu padare greiciau, bet kai niekur negali skubet, tai
to greiciau ir nereikia

zodziu visai nesigailiu kad uzsiemiau :)