Tema: Re: + _ 1 m2 kaina
Autorius: dz
Data: 2009-01-19 18:15:31
as kaip tik santechnika pats dariau viska iki katilines, o su elektra
bijojau nes ner ziniu. Nors ir santechnikos iki tol nebuvau dares, bet man
ten viskas paprasciau atrodo...
Tokiu atveju kanalizacija ten  kapeikas kainuoja, sildymui isleidau gal
kokius 7000lt su radiatoriais. Namas 155m2, apie 90m2 grindinis sildymas.
Medziagos kokybiskos, su gerom nuolaidom. Tik vargau kol gavau Emetti
presuojamu jungciu  preso antgali