Tema: Re: 200 KB Re: + _ 1 m2 kaina
Autorius: vnature
Data: 2009-01-20 09:36:36
mediena meKstu, langai gali but ir plastiko arba isvis be remu kaipkur, bet su komunikacijom tai norisi iskart apgalvoti ir isspresti. O kaip praustis jei nera salto vandens net ir nuoteku? Kaip myzt, pirkt biotulika? Man duso reik butinai.
elektra brangu
gal pakomentuosi sita dydi - sienų šiluminė varža 5,0 m2K/W - abo as ne specas, nezinau cia daug ar mazai