Tema: Re: + _ 1 m2 kaina
Autorius: dz
Data: 2009-01-19 18:58:30
negaliu pasakyt, nes daresi ne viskas vienu metu, kartais tik prisokant,
kartais visa diena ant to, plius dar jei ispuola kokia nestandartine
situacija..., dasipirkinet detaliu vaziavau kokius 5 kart papildomai:). Nu
ir info rinkimas is anksto.  Siaip manyciau vienam darant kokios 1.5 - 2
sav.
Smagu, kad yra zmoniu kurie patys statosi. As labai dziaugiuosi, kad budamas
pirmakursis ir gaves 50000lt, atsispyriau pagundai nusipirkt kokia masina:),
bet pasiemiau tevu puse sklypo, pasidariau detalu (uzsipisau kariaut ten su
juo), projektuka pasiderinau, viska ka teisiskai galejau pats pasidariau.
Kokiu 80% namo darbu ir pats pasidariau, gegnes net pats vienas 6m
uzsitempiau:). Kadangi statybos inzinerija mokaus, tiesa jau magistre, tai
sita praktika man dvigubai naudinga buvo. Siaip darbu dar nemazai like (visa
apdaila), dirbu toliau:)