Tema: Re:Kokia skaitykl? su ra?aliniu ekranu rinktis?
Autorius: svyt
Data: 2018-10-14 21:00:57
6 skaityklei kaip ir mazoka, mano telefonas 6.3 colio, tai jei ne
 tekstiniu o kokiu pdf formatu
tai mazokos raides, ir su metais
 jos tik "mazes" manau turi but kokiu 10 coliu. Nu, cia tik mano
 nuomone.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/