Tema:
Autorius: Versalis
Data: 2018-09-21 19:40:09
Turiu Kindle PW antros kartos berods, be reklamu, intensyviai skaiciau
prieš pora metu, tikrai e rasalas patogu skaityti, bet kaip kolega raso
prie jo reikia taikytis, daug formatu nepalaiko, letas, per calibre
programa pasidarai tinkama formata, keli i ji, zodziu daug by$%ienes.
Neseniai ijungau paziureti, per ekrana linijos atsirado. Skaitau per
plansete :)