Tema:
Autorius: rimux
Data: 2018-09-24 08:02:17
Ikisiu ir as trigrasi savo. Pries metus ilgai galvojau kokia skaitykle pirkti ir nusiprikau Kobo H2O, nes:
1. palaiko fb2 (kindlas nepalaiko), na ir visus kitus populiariausius, iskaitant pdf (kindlas jei nepalaiko, tai gaidys :)
2. ekranas 6.8'' vs kindlo 6'' (dar turiu senaji Sony prs-505, kuris ant 6'', tai 6.8 mano nuomone aukso viduriukas, pakankamai mazas bet ir dar
nepernleyg didelis)
3. operacine androidine (ar linuxine), taigi galima alternatyvia prosivke isimesti su daugiau navarotu (nebandziau dar, nes stokine pilnai tenkina)
4. nera addonu
5. naktiniam skaitymui galima pageltonint fona (gal ir kindlas turi nezinau, bet jei ne tai didelis minusas butu)
6. atsparus vandeniui, na bet cia pofig, lauke lyjant neskaitau :)
7. Surinkimo kokybe super, rankoje malonu laikyti, nenusivyliau.
8. Ikelti failus i irengini paprasta - prijungi prie kompo ir matai irenginio failu sisitema, imeti i susikurta knygu folderi ir baigta, irenginys
pats praskanuoja ir atranda naujus failus, jokiu keblumu (kai pagalvoju kad su kindlu tureciau kiekviena fb2 faila konvertuoti i jo native formata,
net nupurto, nepatiko tokia patirtis su Soniu 505 visiskai).

Minusai - kaina gal trecdaliu didesne nei kindlo, plius lietuvoj neprekiauja, as siunciausi is italijos per ebeju. Dar teko siustis dekliuka
papildomai.

Taip pat labai viliojo pocketbookai, nes jie irgi formatus visus imanomus palaiko ir mygtukus turi, bet jie irgi tik 6'' bei del kokybes suabejojau
forumu prisiskaites ir topo centruose paciupinejes realiai.