Tema:
Autorius: Arnoldas
Data: 2018-09-21 21:48:39
cia jau labai piktas rasytojas.
as jau trecia gal kindla turiu ir esu patenkintas.

knygas skaitau, straipsnius galiu atsisiusti per apsa.
calible sukonvertuoja epub -  mobi be problemu.

turiu is usa su reklamam, bet niekada nemaise.

ten ka tas bicas surase, tai jam plancetes reikia.
man niekada nebuvo poreikio jpeg kelti ir panasiai.
skaitykle yra skirta knygas skaityti o ne bbz ka.