Tema:
Autorius: Ramaas
Data: 2018-09-21 18:15:51
Aciliepimas vienas iš daugelio apie kindle paperwhite :

MELAGIAI ir apgavikai. Techniniuose parametruose melas. 1 talpa tik 3GB,
antra formatų HTML, DOC, DOCX, JPEG, GIF, PNG, BMP nepalaiko išvis.
Neįmanoma įkelti elementaraus Word'o failo. Juos galima įkelti tik
siunčiant į Amazon debesį, kuriame konvertuojama į palaikomą formatą ir
tada vėl atsiunčia atgal į įrenginį. Taigi slaptų ar asmeninių dokumentų
niekaip neįkelsite tiesiai į įrenginį nepasidalinę jais su bala žino
kuo. Visiškai nesaugu ir kiekvienam žingsny apgavystės. Beje, norint
išjungti reklamas reikia sumokėti dar 20€ Amazonui. Žodžiu - rinkitės
kitas skaitykles, čia tiesiog brangus scam'as.
Nepranešta apie prancūziškas reklamas, nusivyliau
--
nepalaiko EPUB DRM, EPUB nusivyliau.
--

R.