Tema: Re: Kokia skaityklę su rašaliniu ekranu rinktis?
Autorius: Arnoldas
Data: 2018-09-22 12:21:25
nezinau, kaip ten gali maisyti addsai?
matosi kaip ijungi ant ekrano ir paskui library apacioje yra juosta.

kaip skaitai knyga jokiu addsu nera. nematau probemos visiskai.

na, jei jau erzina, tada imi siek tiek branges be addsu.

man niekada nebuvo problemos del vietos stokos, turiu gal netoli 100
knygu isikeles, pastoviai straisnius skaitau (per kindle appsa narsyklej
siunciu i kindla)

jeigu rekomenduociau skaitykle, tai tik kindle.
na,  man nereikia jokiu rootinimu, jailbreiku ir dar bbž ko.
tik originalus devaisas skaityti.