Tema: Re: amazon naujove kindle paperwhite
Autorius: Andrius Daubaras
Data: 2012-11-12 15:18:47
O kaip tengavosi su muitais? nes doleriais man kainuoja 119 ir tiek pat
svarais.  Bet turbut perkant baksais susumavus visus muitus ir pan. gaunasi
panasi kaina kaip ir perkant  svarais.  Kiek esu pirkes, tai tik is
amazon.co.uk, is amazon.com dar neteko pirkti.
Beje, gal pameni kiek kainavo shippingas per  4-ias dienas?