Tema: Re: amazon naujove kindle paperwhite
Autorius: BindeR
Data: 2012-11-11 22:23:06
As deklo tai neemiau, turiu toki padisovki kur popierine uzrasu knygele
buvo, tai tokio uztenka isidejimui nuo susibraizymu. O uz firmini moketi vos
ne 30% pacio itaiso kainos tai, skaitau, yra neverta.

"Andrius"  wrote in message news:k7oslt$fj0$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip dėl dėklo, ar jis būtinas? Prie paperwhite amazonas mačiau siūlo už
30 svaru, sakyciau siek tiek brangokas, gal yra kokiu geru alternatyvu jam.?