Tema: Re: amazon naujove kindle paperwhite
Autorius: BindeR
Data: 2012-10-28 16:12:42
Pagrinde man reikejo antros skaitykles, nes mano sese pastoviai
"pasiskolindavo" Kindle 3 ;) Plius, man norejosi pasiziureti ar Paperwhite
didesne ekrano rezoliucija geriau veiktu su lietuviskom raidem. Ant Kindle 3
lietuviskos raides (nosines ir pauksciukai) buvo matomai antialisintos, visi
apvalumai ir status kampai nebuvo tokie juodi kaip noretusi jei skaitai is
arti. Pasirodo, buvau teisus, ir Paperwhite'o lietuviskas alfabetas atrodo
absoliuciai juodas, nera jokiu pilku taskiuku kurie "praskystintu" vaizda.

On 2012-10-27 19:35, BindeR wrote:
> pats itaisas yra biski lengvesnis/mazesnis nei mano senas Kindle3keyboard.

Čia apgreidą pasidarei ar tiesiog prireikė antros ebook skaityklės?
Klausiu, nes pats turiu Kindle 3 ir apie tai jau galvojau, bet kažkaip
nesugebėjau įžvelgti Paperwhite'e rimto kandidato apgreidui.