Tema: Re: Re: amazon naujove kindle paperwhite
Autorius: amenox
Data: 2012-09-08 19:37:33
Čia sunku pakomentuoti, nes modelių daug ir visi jie reaguoja skirtingai.

1. Jei nėra ekrano touch išjungimo, natūralu kad valant ekranas gali
reaguoti priklausomai kaip tas touch realizuotas, pas mane pvz. capacitive
ekranas tai valant skudurėliu nereaguoja, nors atvirai sakant nevalau aš jo
išvis, tiesiog nesimato ten nieko, :) Pats primesk, baltas ekranas ir dar
matinis, na žinoma pavertus tam tikru kampu prieš šviesą pamatysi kažką,
tiksliau kažką kas skaitymui visiškai nemaišo, na bet yra žmonių kurie su
tuo negali susitaikyt, manęs paranoja nekamuoja, savo mikrobų nebijau . :)
2. Irgi nuo gamintojo priklauso, pas mane tiesiog įjungi/išjungi su power
knopke ir viskas. Jei nieko nedarai užmiega jis (galima kad ir neužmigtu,
vis vien ekranas energijos nevalgo, aš padariau kad vaikai neprimaigytu
nieko). Klava išlenda kada jos reikia, numygus kokį url suvest browsery ar
kokį note užrašyt., jei trumpai taip pat kaip ir visur - planšetnikuos ar
smartfonuos.