Tema: Re: amazon naujove kindle paperwhite
Autorius: BindeR
Data: 2012-10-27 21:35:22
Nu va, pora dienu jau turiu sita Kindle ir nesigailiu. Sviesele tikrai
ispudinga, nereikia zaisti su jokiom lempom jei nori skaityti tamsoje.
Aisku, pacioj ekrano apacioj kur LEDai yra dar matosi siek tiek seseliu tarp
LEDu, bet realiai tai beveik nepastebima jei to neieskai atidziai. Ekranas
vartosi greiciau nei kindle 3, pats itaisas yra biski lengvesnis/mazesnis
nei mano senas Kindle3keyboard. Net ir webbrowseris greiciau veikia negu ant
trecio kindle, nors aisku abu mano kindle tinka internetui narsyti tik is
bedos palyginus su ipadais.

"BindeR"  wrote in message news:k5eo2c$sff$1@trimpas.omnitel.net...

Mano tik spalio 24 atvykti turetu pagal amazones puslapi, tada ir matysim
kaip yra.

"rms"  wrote in message news:k59358$vsr$1@trimpas.omnitel.net...

na tai ar turi jau kas nors įvaldęs? Įdomi būtų nuomonė, labai jau
knieti įsigyti....