Tema: Re: amazon naujove kindle paperwhite
Autorius: Andrius
Data: 2012-11-12 02:28:31
O is kur pats pirkai kindla, nes pabandziau is amazon.co.uk isimest i
krepseli ir daryti chek outa, tai raso, kad negali buti siunciamas mano
adresu, jeigu noriu siustis siuo adresu, reikia eiti i amazon.com...
Per kiek laiko atkeliavo?

"BindeR" <no@nome.yes> wrote in message
> As deklo tai neemiau, turiu toki padisovki kur popierine uzrasu knygele
> buvo, tai tokio uztenka isidejimui nuo susibraizymu. O uz firmini moketi
> vos ne 30% pacio itaiso kainos tai, skaitau, yra neverta.
>
> "Andrius"  wrote in message news:k7oslt$fj0$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O kaip dėl dėklo, ar jis būtinas? Prie paperwhite amazonas mačiau siūlo už
> 30 svaru, sakyciau siek tiek brangokas, gal yra kokiu geru alternatyvu
> jam.?
>

> "BindeR" <no@nome.yes> wrote in message

>>> arti. Pasirodo, buvau teisus, ir Paperwhite'o lietuviskas alfabetas