Tema: Re: Knygos, verstos iš vertimų
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-28 13:05:49
taip, dėl terminų pritariu (esu girdėjus, neverčiu grožinės literatūros).
Bet papigiai versti irgi ne kiekvienas geras vertėjas gali sau leisti, ypač
kai dabar tiek darbo

o dėl kultūrinio pritaikymo - manyčiau, kad čia senieji vertimai pagal
sovietines tradicijas buvo labai į temą. Vertimas buvo daugmaž pažodinis,
bet būdavo daugybė išnašų su "vert. past.", kur vertėjas savo rešeršą ir
paaiškindavo, nušviesdamas krašto ar epochos ypatybes. Tai buvo knyga
knygoje, bet labai informatyvu. Aišku, tam tikrais atvejais taip buvo
stengiamasi neleisti skaitytojui suprasti kūrinio ne taip, kaip reikia :)