jep, kai jau pradeda turimo modelio egzemplioriai važinėt su skirtingo dydžio ratais ant ašių, tai ženklas, kad reikia stumt į šrotą tą mašiną :D On 2014.04.17 12:32, Apocalypto wrote: > tik nereikia cia lia lia. B5 buvo yra ir bus prabangi masina. ypac su odiniu > salionu. ir dzin tie 15 metu. sirdy dar ne ruduo :) pakaba tai kaip ir > sutvarkai ir pamirsti. pravaziuoji 300000km, atsidarai kapota, pasiziuri, > uzdarai ir toliau vaziuoji :) > > > "Remis TD" <studentas007@gmail.com> wrote in message > news:lio4vu$ls9$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu jo :) su B5 tik ir pritaupysi, èia tu taikliai pastebëjai (ypaè >> priekinë pakaba "dþiuginanti"). >> O dël ABS logika galbût tokia, kad posûkiuose juk net ir vienodo dydþio >> ratai sukasi skirtingu greièiu, tai ABS'ui galbût ir px tie skirtumai, tol >> kol nelieti stabdþio pedalo. Bet èia tik spëlionës, faktas tai, kad nieko >> blogo jis dël to nerodo. >> >> "Dainiushas" paraðë naujienø news:lio3q7$ktj$1@trimpas.omnitel.net... >> >> jojo, bet tai B5 tai pati ta maðina su kuria reikia taupyt.... :DDDDDD >> >> O kas ABS'as nesikeikia uþdëjus ant gali tai labai keista. >> >> >> On 2014.04.17 09:19, Remis TD wrote: >>