Tema: Re: B5 stabdziai
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-04-17 13:26:02
jep, kai jau pradeda turimo modelio egzemplioriai važinėt su skirtingo 
dydžio ratais ant ašių, tai ženklas, kad reikia stumt į šrotą tą mašiną :D

On 2014.04.17 12:32, Apocalypto wrote:
> tik nereikia cia lia lia. B5 buvo yra ir bus prabangi masina. ypac su odiniu
> salionu. ir dzin tie 15 metu. sirdy dar ne ruduo :) pakaba tai kaip ir
> sutvarkai ir pamirsti. pravaziuoji 300000km, atsidarai kapota, pasiziuri,
> uzdarai ir toliau vaziuoji :)
>
>
> "Remis TD" <studentas007@gmail.com> wrote in message
> news:lio4vu$ls9$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu jo :) su B5 tik ir pritaupysi, èia tu taikliai pastebëjai (ypaè
>> priekinë pakaba "dþiuginanti").
>> O dël ABS logika galbût tokia, kad posûkiuose juk net ir vienodo dydþio
>> ratai sukasi skirtingu greièiu, tai ABS'ui galbût ir px tie skirtumai, tol
>> kol nelieti stabdþio pedalo. Bet èia tik spëlionës, faktas tai, kad nieko
>> blogo jis dël to nerodo.
>>
>> "Dainiushas"  paraðë naujienø news:lio3q7$ktj$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> jojo, bet tai B5 tai pati ta maðina su kuria reikia taupyt.... :DDDDDD
>>
>> O kas ABS'as nesikeikia uþdëjus ant gali tai labai keista.
>>
>>
>> On 2014.04.17 09:19, Remis TD wrote:
>>