Tema: Re: B5 stabdziai
Autorius: Remis TD
Data: 2014-04-17 13:16:57
Nu to tak, sukiši kelis KLt vietoj kelių šimtų ir pamiršti :D o kai naujos
TRW svirtys atlaikė vos porą metų, tai nebuvo labai linksma :(
Dėl variklio, bent jau 81kW tai teisybė, ir po 312Kkm dar važiuoja be
problemų, tfu tfu tfu.... :)

"Apocalypto"  parašė naujienų news:lio73p$nrv$1@trimpas.omnitel.net...

tik nereikia cia lia lia. B5 buvo yra ir bus prabangi masina. ypac su odiniu
salionu. ir dzin tie 15 metu. sirdy dar ne ruduo :) pakaba tai kaip ir
sutvarkai ir pamirsti. pravaziuoji 300000km, atsidarai kapota, pasiziuri,
uzdarai ir toliau vaziuoji :)