Tema: Re: B5 stabdziai
Autorius: Kurmis
Data: 2014-04-16 12:16:05
pala pala, pries pasidurnindamas pasakyk kokie visu keturiu ratu
ismatavimai.
jeigu pas tave visi keturi ratai vienodi, tai bus pofik tie ismatavimai,
tiesiog spidometras meluos. jei skiriasi bent vienos padangos dydis ar net
slegis, tai jau tures itakos abs matematikai, del ko tau durniuos blokas.
Kurmis