Tema: Re: B5 stabdziai
Autorius: Remis TD
Data: 2014-04-17 12:23:56
Nėra pas mane jokio ESP :D gal dėl to jam ir dzin?

"tranzoo"  parašė naujienų news:lio629$mvb$1@trimpas.omnitel.net...

abs (tiksliau stabilumo kontroles kompas) zino kokie ratai kada kiek turi
suktis, ir koks skirtumas gali but. zino jis ir kampus akceleracijos, ir
vairo padeti...

kodel nebemeta klaidos sukeitus ratus vietoms - bbz. greiciausiai, kad i
paklaidas isipaiso.