Tema: Re: B5 stabdziai
Autorius: Remis TD
Data: 2014-04-16 10:01:31
Visiems gera ryta, Kolegos autosai,

Atsiprašau visų už durnus klausimus, bet situacija tokia: vakar iškrapščiau
visokias rūdeles ir pan. iš po guminių ABS žiedų (nieko baisaus ten nebuvo,
na bet blogiau nuo valymo manau nebus). Šian ryte lekiu i darbą ir..... vėl
tas pats. Žodžiu vakar po valymo darbų buvau prijungęs dar VAG comą pažiūrėt
ką rodys. O parodė - "Speed deviation" klaida (pamiršau kodą užsirašyt). Tai
dabar ir galvoju, kad ko gero viskas bus dėl per mažų padangų (norėjau
suvažinėt dvi geras Continental'io padangas, bet 195/55 R15 ko gero Passatui
nepatinka, nes per didelė paklaida gaunas). Kažin jei jas uždėt ant galinės
ašies, vis tiek jis "keiksis", ar čia tik dėl to, kad greitis neteisingai
skaičiuojamas ir ant galinės ašies "jis" to nepastebės? :)

"tranzoo"  parašė naujienų news:lij88h$5if$1@trimpas.omnitel.net...

nuir dar tai, kad vibracija iki simto nebetokia, kaip kad virssimto...