Tema: Re: Passat B5 1.8T (AEB) variklio bedos
Autorius: TranZOO
Data: 2011-04-07 09:34:50
taigi raseu ":)"

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:inie3r$o0k$2@trimpas.omnitel.net...
> ten ne turba
>
>
>
> On 04/06/2011 05:16 PM, TranZOO wrote:
>> pas mazda 626 2.0d :)
>>
>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>  wrote in message
>> news:inhpbu$s8n$2@trimpas.omnitel.net...
>>> gali papasakot kur lengvuskes turboj yra adatiniai guoliai? :)
>>>
>>> On 04/06/2011 02:44 PM, dyzel wrote:
>>>> 100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui  - kaput!!!
>>>> Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar,
>>>> tai
>>>> oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i degimo
>>>> kamera
>>>> , todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad pvz jai imant
>>>> sena
>>>> bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina per alsuokli. +
>>>> turbina,
>>>> kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko praleis(nes adatinis guolis
>>>> vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar pumpuoja, tai interkuleryje
>>>> turi
>>>> buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g ar daugiau! Siai  tai ,kai tenka
>>>> keisti masina ar palaikyti kompanija perkanciajam, tai kokiu tik neteke
>>>> prisiklausyti is auto pardaveju "pateisinimu" siuo ir panasiais
>>>> klausimais.
>>>> Geriausias pasakymas buna, tai :  -ziurek, va mano masinoj ir yra taip 
>>>> ir
>>>> taip, ir varau atsiputes! :D
>>>> "TranZOO"<laisku@nera.net>   wrote in message
>>>> news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma
>>>>>
>>>>> ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten 
>>>>> prisirenka
>>>>> tepalo pakankamai.
>>>>>
>>>>> --
>>>>> T
>>>>>
>>>>> "dyzel"<dtm@info.lt>   wrote in message
>>>>> news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai
>>>>>> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas 
>>>>>> variklis.
>>>>>> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, 
>>>>>> isivaizduoju
>>>>>> bent tokia standartiska ,~200g)
>>>>>> "TranZOO"<laisku@nera.net>   wrote in message
>>>>>> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas 
>>>>>>> 4cyl
>>>>>>> variklius.
>>>>>>>
>>>>>>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, 
>>>>>>> ar
>>>>>>> vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po
>>>>>>> vairuotojo
>>>>>>> puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau puses
>>>>>>> stiklines
>>>>>>> tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa mikliai)
>>>>>>>
>>>>>>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio
>>>>>>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri.
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> T
>>>>>>>
>>>>>>> "lj"<linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com>   wrote in message
>>>>>>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Sveiki.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Jau kokį pusmetį važinėju su tokia bėda: nuspaudus gazą iki dugno
>>>>>>>> variklis pradeda trūkčioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai
>>>>>>>> nemalonus... Trūkčiojimas toks, lyg kartais nesuveiktų vienas ar 
>>>>>>>> keli
>>>>>>>> cilindrai. Važiuojant "pensininko režimu" - kaip dažniausiai būna
>>>>>>>> žiemą
>>>>>>>> ant ledo - jokių problemų nėra. Pagrindinis diržas keistas prieš
>>>>>>>> kokius
>>>>>>>> 4 mėn., žvakės - prieš 2 mėn., tepalai, filtrai ir t.t. - viskas 
>>>>>>>> OK,
>>>>>>>> tubina irgi veikia lyg ir normaliai...
>>>>>>>> Šiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokių klaidų. 
>>>>>>>> Aš
>>>>>>>> įtariau kurią nors "babiną", bet Tanagroj pasibandymui naudotų
>>>>>>>> neturėjo, o naujos iš parduotuvės pagailėjo, nes "prekinę išvaizdą
>>>>>>>> sugadinčiau", o jei problema ne tame - jos nepirkčiau. Vienu 
>>>>>>>> žodžiu,
>>>>>>>> už
>>>>>>>> diagnostiką pinigus sumokėjau, o rezultatas = 0. Gal kas susidūrėte
>>>>>>>> su
>>>>>>>> panašiom problemom ir galit ką nors patart?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ir dar pasitvirtino patarlė, kad bėdos po vieną nevaikšto :-(
>>>>>>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukų ruože pasigirdo labai
>>>>>>>> nemalonus garsas (toks metalinis džerzgesys). Anot Tanagros
>>>>>>>> specialistų - girdisis variklio galinė grandinė su įtempėju ir šį
>>>>>>>> reikalą reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar
>>>>>>>> pasiūlė nuvažiuoti pas VW dylerius pasikalbėti. Tie pasiūlė
>>>>>>>> diagnostiką
>>>>>>>> už 170 Lt ir paskaičiavo, kad detalės kainuotų apie 900 Lt,
>>>>>>>> remontas -
>>>>>>>> apie 600 Lt. Šiek tiek mažiau nei spėjo Tanagroj, bet vis tiek
>>>>>>>> daugoka
>>>>>>>> kaip 1996 m. karučiui... Gal kas gali pakomentuoti ir šį reikalą?
>>>>>>>> Keitėt kas nors galinę grandinę AEB motorui?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> /Linas
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>