taigi raseu ":)" "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:inie3r$o0k$2@trimpas.omnitel.net... > ten ne turba > > > > On 04/06/2011 05:16 PM, TranZOO wrote: >> pas mazda 626 2.0d :) >> >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:inhpbu$s8n$2@trimpas.omnitel.net... >>> gali papasakot kur lengvuskes turboj yra adatiniai guoliai? :) >>> >>> On 04/06/2011 02:44 PM, dyzel wrote: >>>> 100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui - kaput!!! >>>> Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar, >>>> tai >>>> oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i degimo >>>> kamera >>>> , todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad pvz jai imant >>>> sena >>>> bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina per alsuokli. + >>>> turbina, >>>> kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko praleis(nes adatinis guolis >>>> vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar pumpuoja, tai interkuleryje >>>> turi >>>> buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g ar daugiau! Siai tai ,kai tenka >>>> keisti masina ar palaikyti kompanija perkanciajam, tai kokiu tik neteke >>>> prisiklausyti is auto pardaveju "pateisinimu" siuo ir panasiais >>>> klausimais. >>>> Geriausias pasakymas buna, tai : -ziurek, va mano masinoj ir yra taip >>>> ir >>>> taip, ir varau atsiputes! :D >>>> "TranZOO"<laisku@nera.net> wrote in message >>>> news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma >>>>> >>>>> ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten >>>>> prisirenka >>>>> tepalo pakankamai. >>>>> >>>>> -- >>>>> T >>>>> >>>>> "dyzel"<dtm@info.lt> wrote in message >>>>> news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai >>>>>> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas >>>>>> variklis. >>>>>> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, >>>>>> isivaizduoju >>>>>> bent tokia standartiska ,~200g) >>>>>> "TranZOO"<laisku@nera.net> wrote in message >>>>>> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas >>>>>>> 4cyl >>>>>>> variklius. >>>>>>> >>>>>>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, >>>>>>> ar >>>>>>> vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po >>>>>>> vairuotojo >>>>>>> puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau puses >>>>>>> stiklines >>>>>>> tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa mikliai) >>>>>>> >>>>>>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio >>>>>>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri. >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> T >>>>>>> >>>>>>> "lj"<linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Sveiki. >>>>>>>> >>>>>>>> Jau kokį pusmetį važinėju su tokia bėda: nuspaudus gazą iki dugno >>>>>>>> variklis pradeda trūkčioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai >>>>>>>> nemalonus... Trūkčiojimas toks, lyg kartais nesuveiktų vienas ar >>>>>>>> keli >>>>>>>> cilindrai. Važiuojant "pensininko režimu" - kaip dažniausiai būna >>>>>>>> žiemą >>>>>>>> ant ledo - jokių problemų nėra. Pagrindinis diržas keistas prieš >>>>>>>> kokius >>>>>>>> 4 mėn., žvakės - prieš 2 mėn., tepalai, filtrai ir t.t. - viskas >>>>>>>> OK, >>>>>>>> tubina irgi veikia lyg ir normaliai... >>>>>>>> Šiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokių klaidų. >>>>>>>> Aš >>>>>>>> įtariau kurią nors "babiną", bet Tanagroj pasibandymui naudotų >>>>>>>> neturėjo, o naujos iš parduotuvės pagailėjo, nes "prekinę išvaizdą >>>>>>>> sugadinčiau", o jei problema ne tame - jos nepirkčiau. Vienu >>>>>>>> žodžiu, >>>>>>>> už >>>>>>>> diagnostiką pinigus sumokėjau, o rezultatas = 0. Gal kas susidūrėte >>>>>>>> su >>>>>>>> panašiom problemom ir galit ką nors patart? >>>>>>>> >>>>>>>> Ir dar pasitvirtino patarlė, kad bėdos po vieną nevaikšto :-( >>>>>>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukų ruože pasigirdo labai >>>>>>>> nemalonus garsas (toks metalinis džerzgesys). Anot Tanagros >>>>>>>> specialistų - girdisis variklio galinė grandinė su įtempėju ir šį >>>>>>>> reikalą reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar >>>>>>>> pasiūlė nuvažiuoti pas VW dylerius pasikalbėti. Tie pasiūlė >>>>>>>> diagnostiką >>>>>>>> už 170 Lt ir paskaičiavo, kad detalės kainuotų apie 900 Lt, >>>>>>>> remontas - >>>>>>>> apie 600 Lt. Šiek tiek mažiau nei spėjo Tanagroj, bet vis tiek >>>>>>>> daugoka >>>>>>>> kaip 1996 m. karučiui... Gal kas gali pakomentuoti ir šį reikalą? >>>>>>>> Keitėt kas nors galinę grandinę AEB motorui? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> /Linas >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >