Tema: Re: Passat B5 1.8T (AEB) variklio bedos
Autorius: TranZOO
Data: 2011-04-06 15:01:31
1. nerek
2. manau nezinai kas ten ir kaip pas b5 1.8 yra
3. per 10+ eksploatacijos metu 100 g interkulrio apatinej slangoj pas 1.8T 
B5 pasata yra normalu ir tai yra aprasyta ELSA

"dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message 
news:inhjmk$iiu$2@trimpas.omnitel.net...
> 100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui  - kaput!!! 
> Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar, tai 
> oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i degimo 
> kamera , todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad pvz jai 
> imant sena bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina per 
> alsuokli. + turbina, kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko praleis(nes 
> adatinis guolis vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar pumpuoja, tai 
> interkuleryje turi buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g ar daugiau! Siai 
> tai ,kai tenka keisti masina ar palaikyti kompanija perkanciajam, tai 
> kokiu tik neteke prisiklausyti is auto pardaveju "pateisinimu" siuo ir 
> panasiais klausimais. Geriausias pasakymas buna, tai :  -ziurek, va mano 
> masinoj ir yra taip ir taip, ir varau atsiputes! :D
> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
> news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net...
>> 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma
>>
>> ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten prisirenka 
>> tepalo pakankamai.
>>
>> --
>> T
>>
>> "dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message 
>> news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net...
>>> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai 
>>> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas variklis. 
>>> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, isivaizduoju 
>>> bent tokia standartiska ,~200g)
>>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
>>> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas 4cyl 
>>>> variklius.
>>>>
>>>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, ar 
>>>> vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po vairuotojo 
>>>> puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau puses 
>>>> stiklines tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa mikliai)
>>>>
>>>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio 
>>>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri.
>>>>
>>>> --
>>>> T
>>>>
>>>> "lj" <linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Sveiki.
>>>>>
>>>>> Jau kokį pusmetį važinėju su tokia bėda: nuspaudus gazą iki dugno 
>>>>> variklis pradeda trūkčioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai 
>>>>> nemalonus... Trūkčiojimas toks, lyg kartais nesuveiktų vienas ar keli 
>>>>> cilindrai. Važiuojant "pensininko režimu" - kaip dažniausiai būna 
>>>>> žiemą ant ledo - jokių problemų nėra. Pagrindinis diržas keistas prieš 
>>>>> kokius 4 mėn., žvakės - prieš 2 mėn., tepalai, filtrai ir t.t. - 
>>>>> viskas OK, tubina irgi veikia lyg ir normaliai...
>>>>> Šiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokių klaidų. Aš 
>>>>> įtariau kurią nors "babiną", bet Tanagroj pasibandymui naudotų 
>>>>> neturėjo, o naujos iš parduotuvės pagailėjo, nes "prekinę išvaizdą 
>>>>> sugadinčiau", o jei problema ne tame - jos nepirkčiau. Vienu žodžiu, 
>>>>> už diagnostiką pinigus sumokėjau, o rezultatas = 0. Gal kas susidūrėte 
>>>>> su panašiom problemom ir galit ką nors patart?
>>>>>
>>>>> Ir dar pasitvirtino patarlė, kad bėdos po vieną nevaikšto :-(
>>>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukų ruože pasigirdo labai 
>>>>> nemalonus garsas (toks metalinis džerzgesys). Anot Tanagros 
>>>>> specialistų - girdisis variklio galinė grandinė su įtempėju ir šį 
>>>>> reikalą reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar 
>>>>> pasiūlė nuvažiuoti pas VW dylerius pasikalbėti. Tie pasiūlė 
>>>>> diagnostiką už 170 Lt ir paskaičiavo, kad detalės kainuotų apie 900 
>>>>> Lt, remontas - apie 600 Lt. Šiek tiek mažiau nei spėjo Tanagroj, bet 
>>>>> vis tiek daugoka kaip 1996 m. karučiui... Gal kas gali pakomentuoti ir 
>>>>> šį reikalą? Keitėt kas nors galinę grandinę AEB motorui?
>>>>>
>>>>>
>>>>> /Linas
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>