Tema: Re: Passat B5 1.8T (AEB) variklio bedos
Autorius: dyzel
Data: 2011-04-06 15:07:50
Nerekiu, bet tu turbut ir buti vienas is tu , kur pas tave masinoje ir taip 
yra? :D
  p.s. sekmes visiems nusipirkusiems masineles us pilnais tepalo 
interkuleriais!!!
"TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
news:inhkmr$kat$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. nerek
> 2. manau nezinai kas ten ir kaip pas b5 1.8 yra
> 3. per 10+ eksploatacijos metu 100 g interkulrio apatinej slangoj pas 1.8T 
> B5 pasata yra normalu ir tai yra aprasyta ELSA
>
> "dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message 
> news:inhjmk$iiu$2@trimpas.omnitel.net...
>> 100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui  - kaput!!! 
>> Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar, 
>> tai oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i degimo 
>> kamera , todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad pvz jai 
>> imant sena bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina per 
>> alsuokli. + turbina, kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko 
>> praleis(nes adatinis guolis vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar 
>> pumpuoja, tai interkuleryje turi buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g ar 
>> daugiau! Siai tai ,kai tenka keisti masina ar palaikyti kompanija 
>> perkanciajam, tai kokiu tik neteke prisiklausyti is auto pardaveju 
>> "pateisinimu" siuo ir panasiais klausimais. Geriausias pasakymas buna, 
>> tai :  -ziurek, va mano masinoj ir yra taip ir taip, ir varau atsiputes! 
>> :D
>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
>> news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma
>>>
>>> ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten prisirenka 
>>> tepalo pakankamai.
>>>
>>> --
>>> T
>>>
>>> "dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message 
>>> news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net...
>>>> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai 
>>>> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas variklis. 
>>>> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, isivaizduoju 
>>>> bent tokia standartiska ,~200g)
>>>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
>>>> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas 4cyl 
>>>>> variklius.
>>>>>
>>>>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, ar 
>>>>> vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po 
>>>>> vairuotojo puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau 
>>>>> puses stiklines tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa 
>>>>> mikliai)
>>>>>
>>>>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio 
>>>>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri.
>>>>>
>>>>> --
>>>>> T
>>>>>
>>>>> "lj" <linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Sveiki.
>>>>>>
>>>>>> Jau kokį pusmetį važinėju su tokia bėda: nuspaudus gazą iki dugno 
>>>>>> variklis pradeda trūkčioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai 
>>>>>> nemalonus... Trūkčiojimas toks, lyg kartais nesuveiktų vienas ar keli 
>>>>>> cilindrai. Važiuojant "pensininko režimu" - kaip dažniausiai būna 
>>>>>> žiemą ant ledo - jokių problemų nėra. Pagrindinis diržas keistas 
>>>>>> prieš kokius 4 mėn., žvakės - prieš 2 mėn., tepalai, filtrai ir 
>>>>>> t.t. - viskas OK, tubina irgi veikia lyg ir normaliai...
>>>>>> Šiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokių klaidų. Aš 
>>>>>> įtariau kurią nors "babiną", bet Tanagroj pasibandymui naudotų 
>>>>>> neturėjo, o naujos iš parduotuvės pagailėjo, nes "prekinę išvaizdą 
>>>>>> sugadinčiau", o jei problema ne tame - jos nepirkčiau. Vienu žodžiu, 
>>>>>> už diagnostiką pinigus sumokėjau, o rezultatas = 0. Gal kas 
>>>>>> susidūrėte su panašiom problemom ir galit ką nors patart?
>>>>>>
>>>>>> Ir dar pasitvirtino patarlė, kad bėdos po vieną nevaikšto :-(
>>>>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukų ruože pasigirdo labai 
>>>>>> nemalonus garsas (toks metalinis džerzgesys). Anot Tanagros 
>>>>>> specialistų - girdisis variklio galinė grandinė su įtempėju ir šį 
>>>>>> reikalą reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar 
>>>>>> pasiūlė nuvažiuoti pas VW dylerius pasikalbėti. Tie pasiūlė 
>>>>>> diagnostiką už 170 Lt ir paskaičiavo, kad detalės kainuotų apie 900 
>>>>>> Lt, remontas - apie 600 Lt. Šiek tiek mažiau nei spėjo Tanagroj, bet 
>>>>>> vis tiek daugoka kaip 1996 m. karučiui... Gal kas gali pakomentuoti 
>>>>>> ir šį reikalą? Keitėt kas nors galinę grandinę AEB motorui?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> /Linas
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>