Nerekiu, bet tu turbut ir buti vienas is tu , kur pas tave masinoje ir taip yra? :D p.s. sekmes visiems nusipirkusiems masineles us pilnais tepalo interkuleriais!!! "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message news:inhkmr$kat$1@trimpas.omnitel.net... > 1. nerek > 2. manau nezinai kas ten ir kaip pas b5 1.8 yra > 3. per 10+ eksploatacijos metu 100 g interkulrio apatinej slangoj pas 1.8T > B5 pasata yra normalu ir tai yra aprasyta ELSA > > "dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message > news:inhjmk$iiu$2@trimpas.omnitel.net... >> 100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui - kaput!!! >> Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar, >> tai oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i degimo >> kamera , todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad pvz jai >> imant sena bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina per >> alsuokli. + turbina, kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko >> praleis(nes adatinis guolis vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar >> pumpuoja, tai interkuleryje turi buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g ar >> daugiau! Siai tai ,kai tenka keisti masina ar palaikyti kompanija >> perkanciajam, tai kokiu tik neteke prisiklausyti is auto pardaveju >> "pateisinimu" siuo ir panasiais klausimais. Geriausias pasakymas buna, >> tai : -ziurek, va mano masinoj ir yra taip ir taip, ir varau atsiputes! >> :D >> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message >> news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net... >>> 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma >>> >>> ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten prisirenka >>> tepalo pakankamai. >>> >>> -- >>> T >>> >>> "dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message >>> news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net... >>>> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai >>>> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas variklis. >>>> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, isivaizduoju >>>> bent tokia standartiska ,~200g) >>>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message >>>> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas 4cyl >>>>> variklius. >>>>> >>>>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, ar >>>>> vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po >>>>> vairuotojo puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau >>>>> puses stiklines tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa >>>>> mikliai) >>>>> >>>>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio >>>>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri. >>>>> >>>>> -- >>>>> T >>>>> >>>>> "lj" <linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com> wrote in message >>>>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sveiki. >>>>>> >>>>>> Jau kokį pusmetį važinėju su tokia bėda: nuspaudus gazą iki dugno >>>>>> variklis pradeda trūkčioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai >>>>>> nemalonus... Trūkčiojimas toks, lyg kartais nesuveiktų vienas ar keli >>>>>> cilindrai. Važiuojant "pensininko režimu" - kaip dažniausiai būna >>>>>> žiemą ant ledo - jokių problemų nėra. Pagrindinis diržas keistas >>>>>> prieš kokius 4 mėn., žvakės - prieš 2 mėn., tepalai, filtrai ir >>>>>> t.t. - viskas OK, tubina irgi veikia lyg ir normaliai... >>>>>> Šiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokių klaidų. Aš >>>>>> įtariau kurią nors "babiną", bet Tanagroj pasibandymui naudotų >>>>>> neturėjo, o naujos iš parduotuvės pagailėjo, nes "prekinę išvaizdą >>>>>> sugadinčiau", o jei problema ne tame - jos nepirkčiau. Vienu žodžiu, >>>>>> už diagnostiką pinigus sumokėjau, o rezultatas = 0. Gal kas >>>>>> susidūrėte su panašiom problemom ir galit ką nors patart? >>>>>> >>>>>> Ir dar pasitvirtino patarlė, kad bėdos po vieną nevaikšto :-( >>>>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukų ruože pasigirdo labai >>>>>> nemalonus garsas (toks metalinis džerzgesys). Anot Tanagros >>>>>> specialistų - girdisis variklio galinė grandinė su įtempėju ir šį >>>>>> reikalą reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar >>>>>> pasiūlė nuvažiuoti pas VW dylerius pasikalbėti. Tie pasiūlė >>>>>> diagnostiką už 170 Lt ir paskaičiavo, kad detalės kainuotų apie 900 >>>>>> Lt, remontas - apie 600 Lt. Šiek tiek mažiau nei spėjo Tanagroj, bet >>>>>> vis tiek daugoka kaip 1996 m. karučiui... Gal kas gali pakomentuoti >>>>>> ir šį reikalą? Keitėt kas nors galinę grandinę AEB motorui? >>>>>> >>>>>> >>>>>> /Linas >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >