100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui - kaput!!! Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar, tai oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i degimo kamera , todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad pvz jai imant sena bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina per alsuokli. + turbina, kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko praleis(nes adatinis guolis vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar pumpuoja, tai interkuleryje turi buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g ar daugiau! Siai tai ,kai tenka keisti masina ar palaikyti kompanija perkanciajam, tai kokiu tik neteke prisiklausyti is auto pardaveju "pateisinimu" siuo ir panasiais klausimais. Geriausias pasakymas buna, tai : -ziurek, va mano masinoj ir yra taip ir taip, ir varau atsiputes! :D "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net... > 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma > > ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten prisirenka > tepalo pakankamai. > > -- > T > > "dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message > news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net... >> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai >> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas variklis. >> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, isivaizduoju >> bent tokia standartiska ,~200g) >> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message >> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net... >>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas 4cyl >>> variklius. >>> >>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, ar >>> vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po vairuotojo >>> puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau puses stiklines >>> tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa mikliai) >>> >>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio >>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri. >>> >>> -- >>> T >>> >>> "lj" <linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com> wrote in message >>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki. >>>> >>>> Jau kokį pusmetį važinėju su tokia bėda: nuspaudus gazą iki dugno >>>> variklis pradeda trūkčioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai >>>> nemalonus... Trūkčiojimas toks, lyg kartais nesuveiktų vienas ar keli >>>> cilindrai. Važiuojant "pensininko režimu" - kaip dažniausiai būna žiemą >>>> ant ledo - jokių problemų nėra. Pagrindinis diržas keistas prieš kokius >>>> 4 mėn., žvakės - prieš 2 mėn., tepalai, filtrai ir t.t. - viskas OK, >>>> tubina irgi veikia lyg ir normaliai... >>>> Šiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokių klaidų. Aš >>>> įtariau kurią nors "babiną", bet Tanagroj pasibandymui naudotų >>>> neturėjo, o naujos iš parduotuvės pagailėjo, nes "prekinę išvaizdą >>>> sugadinčiau", o jei problema ne tame - jos nepirkčiau. Vienu žodžiu, už >>>> diagnostiką pinigus sumokėjau, o rezultatas = 0. Gal kas susidūrėte su >>>> panašiom problemom ir galit ką nors patart? >>>> >>>> Ir dar pasitvirtino patarlė, kad bėdos po vieną nevaikšto :-( >>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukų ruože pasigirdo labai >>>> nemalonus garsas (toks metalinis džerzgesys). Anot Tanagros >>>> specialistų - girdisis variklio galinė grandinė su įtempėju ir šį >>>> reikalą reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar >>>> pasiūlė nuvažiuoti pas VW dylerius pasikalbėti. Tie pasiūlė diagnostiką >>>> už 170 Lt ir paskaičiavo, kad detalės kainuotų apie 900 Lt, remontas - >>>> apie 600 Lt. Šiek tiek mažiau nei spėjo Tanagroj, bet vis tiek daugoka >>>> kaip 1996 m. karučiui... Gal kas gali pakomentuoti ir šį reikalą? >>>> Keitėt kas nors galinę grandinę AEB motorui? >>>> >>>> >>>> /Linas >>> >>> >> >> > >