Tema: Re: Passat B5 1.8T (AEB) variklio bedos
Autorius: dyzel
Data: 2011-04-06 14:44:20
100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui  - kaput!!! 
Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar, tai 
oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i degimo kamera 
, todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad pvz jai imant sena 
bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina per alsuokli. + turbina, 
kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko praleis(nes adatinis guolis 
vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar pumpuoja, tai interkuleryje turi 
buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g ar daugiau! Siai  tai ,kai tenka 
keisti masina ar palaikyti kompanija perkanciajam, tai kokiu tik neteke 
prisiklausyti is auto pardaveju "pateisinimu" siuo ir panasiais klausimais. 
Geriausias pasakymas buna, tai :  -ziurek, va mano masinoj ir yra taip ir 
taip, ir varau atsiputes! :D
"TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net...
> 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma
>
> ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten prisirenka 
> tepalo pakankamai.
>
> --
> T
>
> "dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message 
> news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net...
>> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai 
>> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas variklis. 
>> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, isivaizduoju 
>> bent tokia standartiska ,~200g)
>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
>> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas 4cyl 
>>> variklius.
>>>
>>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, ar 
>>> vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po vairuotojo 
>>> puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau puses stiklines 
>>> tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa mikliai)
>>>
>>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio 
>>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri.
>>>
>>> --
>>> T
>>>
>>> "lj" <linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com> wrote in message 
>>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sveiki.
>>>>
>>>> Jau kokį pusmetį važinėju su tokia bėda: nuspaudus gazą iki dugno 
>>>> variklis pradeda trūkčioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai 
>>>> nemalonus... Trūkčiojimas toks, lyg kartais nesuveiktų vienas ar keli 
>>>> cilindrai. Važiuojant "pensininko režimu" - kaip dažniausiai būna žiemą 
>>>> ant ledo - jokių problemų nėra. Pagrindinis diržas keistas prieš kokius 
>>>> 4 mėn., žvakės - prieš 2 mėn., tepalai, filtrai ir t.t. - viskas OK, 
>>>> tubina irgi veikia lyg ir normaliai...
>>>> Šiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokių klaidų. Aš 
>>>> įtariau kurią nors "babiną", bet Tanagroj pasibandymui naudotų 
>>>> neturėjo, o naujos iš parduotuvės pagailėjo, nes "prekinę išvaizdą 
>>>> sugadinčiau", o jei problema ne tame - jos nepirkčiau. Vienu žodžiu, už 
>>>> diagnostiką pinigus sumokėjau, o rezultatas = 0. Gal kas susidūrėte su 
>>>> panašiom problemom ir galit ką nors patart?
>>>>
>>>> Ir dar pasitvirtino patarlė, kad bėdos po vieną nevaikšto :-(
>>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukų ruože pasigirdo labai 
>>>> nemalonus garsas (toks metalinis džerzgesys). Anot Tanagros 
>>>> specialistų - girdisis variklio galinė grandinė su įtempėju ir šį 
>>>> reikalą reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar 
>>>> pasiūlė nuvažiuoti pas VW dylerius pasikalbėti. Tie pasiūlė diagnostiką 
>>>> už 170 Lt ir paskaičiavo, kad detalės kainuotų apie 900 Lt, remontas - 
>>>> apie 600 Lt. Šiek tiek mažiau nei spėjo Tanagroj, bet vis tiek daugoka 
>>>> kaip 1996 m. karučiui... Gal kas gali pakomentuoti ir šį reikalą? 
>>>> Keitėt kas nors galinę grandinę AEB motorui?
>>>>
>>>>
>>>> /Linas
>>>
>>>
>>
>>
>
>