Tema: Re: Passat B5 1.8T (AEB) variklio bedos
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-04-06 22:15:08
ten ne turba



On 04/06/2011 05:16 PM, TranZOO wrote:
> pas mazda 626 2.0d :)
>
> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>  wrote in message
> news:inhpbu$s8n$2@trimpas.omnitel.net...
>> gali papasakot kur lengvuskes turboj yra adatiniai guoliai? :)
>>
>> On 04/06/2011 02:44 PM, dyzel wrote:
>>> 100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui  - kaput!!!
>>> Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar,
>>> tai
>>> oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i degimo
>>> kamera
>>> , todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad pvz jai imant
>>> sena
>>> bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina per alsuokli. +
>>> turbina,
>>> kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko praleis(nes adatinis guolis
>>> vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar pumpuoja, tai interkuleryje
>>> turi
>>> buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g ar daugiau! Siai  tai ,kai tenka
>>> keisti masina ar palaikyti kompanija perkanciajam, tai kokiu tik neteke
>>> prisiklausyti is auto pardaveju "pateisinimu" siuo ir panasiais
>>> klausimais.
>>> Geriausias pasakymas buna, tai :  -ziurek, va mano masinoj ir yra taip ir
>>> taip, ir varau atsiputes! :D
>>> "TranZOO"<laisku@nera.net>   wrote in message
>>> news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma
>>>>
>>>> ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten prisirenka
>>>> tepalo pakankamai.
>>>>
>>>> --
>>>> T
>>>>
>>>> "dyzel"<dtm@info.lt>   wrote in message
>>>> news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai
>>>>> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas variklis.
>>>>> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, isivaizduoju
>>>>> bent tokia standartiska ,~200g)
>>>>> "TranZOO"<laisku@nera.net>   wrote in message
>>>>> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas 4cyl
>>>>>> variklius.
>>>>>>
>>>>>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, ar
>>>>>> vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po
>>>>>> vairuotojo
>>>>>> puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau puses
>>>>>> stiklines
>>>>>> tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa mikliai)
>>>>>>
>>>>>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio
>>>>>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri.
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>> T
>>>>>>
>>>>>> "lj"<linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com>   wrote in message
>>>>>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Sveiki.
>>>>>>>
>>>>>>> Jau koká pusmetá vaþinëju su tokia bëda: nuspaudus gazà iki dugno
>>>>>>> variklis pradeda trûkèioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai
>>>>>>> nemalonus... Trûkèiojimas toks, lyg kartais nesuveiktø vienas ar keli
>>>>>>> cilindrai. Vaþiuojant "pensininko reþimu" - kaip daþniausiai bûna
>>>>>>> þiemà
>>>>>>> ant ledo - jokiø problemø nëra. Pagrindinis dirþas keistas prieð
>>>>>>> kokius
>>>>>>> 4 mën., þvakës - prieð 2 mën., tepalai, filtrai ir t.t. - viskas OK,
>>>>>>> tubina irgi veikia lyg ir normaliai...
>>>>>>> Ðiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokiø klaidø. Að
>>>>>>> átariau kurià nors "babinà", bet Tanagroj pasibandymui naudotø
>>>>>>> neturëjo, o naujos ið parduotuvës pagailëjo, nes "prekinæ iðvaizdà
>>>>>>> sugadinèiau", o jei problema ne tame - jos nepirkèiau. Vienu þodþiu,
>>>>>>> uþ
>>>>>>> diagnostikà pinigus sumokëjau, o rezultatas = 0. Gal kas susidûrëte
>>>>>>> su
>>>>>>> panaðiom problemom ir galit kà nors patart?
>>>>>>>
>>>>>>> Ir dar pasitvirtino patarlë, kad bëdos po vienà nevaikðto :-(
>>>>>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukø ruoþe pasigirdo labai
>>>>>>> nemalonus garsas (toks metalinis dþerzgesys). Anot Tanagros
>>>>>>> specialistø - girdisis variklio galinë grandinë su átempëju ir ðá
>>>>>>> reikalà reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar
>>>>>>> pasiûlë nuvaþiuoti pas VW dylerius pasikalbëti. Tie pasiûlë
>>>>>>> diagnostikà
>>>>>>> uþ 170 Lt ir paskaièiavo, kad detalës kainuotø apie 900 Lt,
>>>>>>> remontas -
>>>>>>> apie 600 Lt. Ðiek tiek maþiau nei spëjo Tanagroj, bet vis tiek
>>>>>>> daugoka
>>>>>>> kaip 1996 m. karuèiui... Gal kas gali pakomentuoti ir ðá reikalà?
>>>>>>> Keitët kas nors galinæ grandinæ AEB motorui?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> /Linas
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>