ten ne turba On 04/06/2011 05:16 PM, TranZOO wrote: > pas mazda 626 2.0d :) > > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message > news:inhpbu$s8n$2@trimpas.omnitel.net... >> gali papasakot kur lengvuskes turboj yra adatiniai guoliai? :) >> >> On 04/06/2011 02:44 PM, dyzel wrote: >>> 100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui - kaput!!! >>> Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar, >>> tai >>> oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i degimo >>> kamera >>> , todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad pvz jai imant >>> sena >>> bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina per alsuokli. + >>> turbina, >>> kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko praleis(nes adatinis guolis >>> vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar pumpuoja, tai interkuleryje >>> turi >>> buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g ar daugiau! Siai tai ,kai tenka >>> keisti masina ar palaikyti kompanija perkanciajam, tai kokiu tik neteke >>> prisiklausyti is auto pardaveju "pateisinimu" siuo ir panasiais >>> klausimais. >>> Geriausias pasakymas buna, tai : -ziurek, va mano masinoj ir yra taip ir >>> taip, ir varau atsiputes! :D >>> "TranZOO"<laisku@nera.net> wrote in message >>> news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma >>>> >>>> ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten prisirenka >>>> tepalo pakankamai. >>>> >>>> -- >>>> T >>>> >>>> "dyzel"<dtm@info.lt> wrote in message >>>> news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai >>>>> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas variklis. >>>>> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, isivaizduoju >>>>> bent tokia standartiska ,~200g) >>>>> "TranZOO"<laisku@nera.net> wrote in message >>>>> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas 4cyl >>>>>> variklius. >>>>>> >>>>>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, ar >>>>>> vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po >>>>>> vairuotojo >>>>>> puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau puses >>>>>> stiklines >>>>>> tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa mikliai) >>>>>> >>>>>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio >>>>>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri. >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> T >>>>>> >>>>>> "lj"<linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Sveiki. >>>>>>> >>>>>>> Jau koká pusmetá vaþinëju su tokia bëda: nuspaudus gazà iki dugno >>>>>>> variklis pradeda trûkèioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai >>>>>>> nemalonus... Trûkèiojimas toks, lyg kartais nesuveiktø vienas ar keli >>>>>>> cilindrai. Vaþiuojant "pensininko reþimu" - kaip daþniausiai bûna >>>>>>> þiemà >>>>>>> ant ledo - jokiø problemø nëra. Pagrindinis dirþas keistas prieð >>>>>>> kokius >>>>>>> 4 mën., þvakës - prieð 2 mën., tepalai, filtrai ir t.t. - viskas OK, >>>>>>> tubina irgi veikia lyg ir normaliai... >>>>>>> Ðiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokiø klaidø. Að >>>>>>> átariau kurià nors "babinà", bet Tanagroj pasibandymui naudotø >>>>>>> neturëjo, o naujos ið parduotuvës pagailëjo, nes "prekinæ iðvaizdà >>>>>>> sugadinèiau", o jei problema ne tame - jos nepirkèiau. Vienu þodþiu, >>>>>>> uþ >>>>>>> diagnostikà pinigus sumokëjau, o rezultatas = 0. Gal kas susidûrëte >>>>>>> su >>>>>>> panaðiom problemom ir galit kà nors patart? >>>>>>> >>>>>>> Ir dar pasitvirtino patarlë, kad bëdos po vienà nevaikðto :-( >>>>>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukø ruoþe pasigirdo labai >>>>>>> nemalonus garsas (toks metalinis dþerzgesys). Anot Tanagros >>>>>>> specialistø - girdisis variklio galinë grandinë su átempëju ir ðá >>>>>>> reikalà reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar >>>>>>> pasiûlë nuvaþiuoti pas VW dylerius pasikalbëti. Tie pasiûlë >>>>>>> diagnostikà >>>>>>> uþ 170 Lt ir paskaièiavo, kad detalës kainuotø apie 900 Lt, >>>>>>> remontas - >>>>>>> apie 600 Lt. Ðiek tiek maþiau nei spëjo Tanagroj, bet vis tiek >>>>>>> daugoka >>>>>>> kaip 1996 m. karuèiui... Gal kas gali pakomentuoti ir ðá reikalà? >>>>>>> Keitët kas nors galinæ grandinæ AEB motorui? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> /Linas >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >