gali papasakot kur lengvuškės turboj yra adatiniai guoliai? :) On 04/06/2011 02:44 PM, dyzel wrote: > 100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui - kaput!!! > Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar, tai > oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i degimo kamera > , todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad pvz jai imant sena > bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina per alsuokli. + turbina, > kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko praleis(nes adatinis guolis > vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar pumpuoja, tai interkuleryje turi > buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g ar daugiau! Siai tai ,kai tenka > keisti masina ar palaikyti kompanija perkanciajam, tai kokiu tik neteke > prisiklausyti is auto pardaveju "pateisinimu" siuo ir panasiais klausimais. > Geriausias pasakymas buna, tai : -ziurek, va mano masinoj ir yra taip ir > taip, ir varau atsiputes! :D > "TranZOO"<laisku@nera.net> wrote in message > news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net... >> 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma >> >> ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten prisirenka >> tepalo pakankamai. >> >> -- >> T >> >> "dyzel"<dtm@info.lt> wrote in message >> news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net... >>> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai >>> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas variklis. >>> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, isivaizduoju >>> bent tokia standartiska ,~200g) >>> "TranZOO"<laisku@nera.net> wrote in message >>> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas 4cyl >>>> variklius. >>>> >>>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, ar >>>> vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po vairuotojo >>>> puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau puses stiklines >>>> tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa mikliai) >>>> >>>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio >>>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri. >>>> >>>> -- >>>> T >>>> >>>> "lj"<linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com> wrote in message >>>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sveiki. >>>>> >>>>> Jau koká pusmetá vaþinëju su tokia bëda: nuspaudus gazà iki dugno >>>>> variklis pradeda trûkèioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai >>>>> nemalonus... Trûkèiojimas toks, lyg kartais nesuveiktø vienas ar keli >>>>> cilindrai. Vaþiuojant "pensininko reþimu" - kaip daþniausiai bûna þiemà >>>>> ant ledo - jokiø problemø nëra. Pagrindinis dirþas keistas prieð kokius >>>>> 4 mën., þvakës - prieð 2 mën., tepalai, filtrai ir t.t. - viskas OK, >>>>> tubina irgi veikia lyg ir normaliai... >>>>> Ðiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokiø klaidø. Að >>>>> átariau kurià nors "babinà", bet Tanagroj pasibandymui naudotø >>>>> neturëjo, o naujos ið parduotuvës pagailëjo, nes "prekinæ iðvaizdà >>>>> sugadinèiau", o jei problema ne tame - jos nepirkèiau. Vienu þodþiu, uþ >>>>> diagnostikà pinigus sumokëjau, o rezultatas = 0. Gal kas susidûrëte su >>>>> panaðiom problemom ir galit kà nors patart? >>>>> >>>>> Ir dar pasitvirtino patarlë, kad bëdos po vienà nevaikðto :-( >>>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukø ruoþe pasigirdo labai >>>>> nemalonus garsas (toks metalinis dþerzgesys). Anot Tanagros >>>>> specialistø - girdisis variklio galinë grandinë su átempëju ir ðá >>>>> reikalà reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar >>>>> pasiûlë nuvaþiuoti pas VW dylerius pasikalbëti. Tie pasiûlë diagnostikà >>>>> uþ 170 Lt ir paskaièiavo, kad detalës kainuotø apie 900 Lt, remontas - >>>>> apie 600 Lt. Ðiek tiek maþiau nei spëjo Tanagroj, bet vis tiek daugoka >>>>> kaip 1996 m. karuèiui... Gal kas gali pakomentuoti ir ðá reikalà? >>>>> Keitët kas nors galinæ grandinæ AEB motorui? >>>>> >>>>> >>>>> /Linas >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >