Tema: Re: Passat B5 1.8T (AEB) variklio bedos
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-04-06 16:21:04
gali papasakot kur lengvuškės turboj yra adatiniai guoliai? :)

On 04/06/2011 02:44 PM, dyzel wrote:
> 100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui  - kaput!!!
> Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar, tai
> oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i degimo kamera
> , todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad pvz jai imant sena
> bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina per alsuokli. + turbina,
> kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko praleis(nes adatinis guolis
> vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar pumpuoja, tai interkuleryje turi
> buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g ar daugiau! Siai  tai ,kai tenka
> keisti masina ar palaikyti kompanija perkanciajam, tai kokiu tik neteke
> prisiklausyti is auto pardaveju "pateisinimu" siuo ir panasiais klausimais.
> Geriausias pasakymas buna, tai :  -ziurek, va mano masinoj ir yra taip ir
> taip, ir varau atsiputes! :D
> "TranZOO"<laisku@nera.net>  wrote in message
> news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net...
>> 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma
>>
>> ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten prisirenka
>> tepalo pakankamai.
>>
>> --
>> T
>>
>> "dyzel"<dtm@info.lt>  wrote in message
>> news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net...
>>> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai
>>> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas variklis.
>>> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, isivaizduoju
>>> bent tokia standartiska ,~200g)
>>> "TranZOO"<laisku@nera.net>  wrote in message
>>> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas 4cyl
>>>> variklius.
>>>>
>>>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, ar
>>>> vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po vairuotojo
>>>> puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau puses stiklines
>>>> tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa mikliai)
>>>>
>>>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio
>>>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri.
>>>>
>>>> --
>>>> T
>>>>
>>>> "lj"<linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com>  wrote in message
>>>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Sveiki.
>>>>>
>>>>> Jau koká pusmetá vaþinëju su tokia bëda: nuspaudus gazà iki dugno
>>>>> variklis pradeda trûkèioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai
>>>>> nemalonus... Trûkèiojimas toks, lyg kartais nesuveiktø vienas ar keli
>>>>> cilindrai. Vaþiuojant "pensininko reþimu" - kaip daþniausiai bûna þiemà
>>>>> ant ledo - jokiø problemø nëra. Pagrindinis dirþas keistas prieð kokius
>>>>> 4 mën., þvakës - prieð 2 mën., tepalai, filtrai ir t.t. - viskas OK,
>>>>> tubina irgi veikia lyg ir normaliai...
>>>>> Ðiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokiø klaidø. Að
>>>>> átariau kurià nors "babinà", bet Tanagroj pasibandymui naudotø
>>>>> neturëjo, o naujos ið parduotuvës pagailëjo, nes "prekinæ iðvaizdà
>>>>> sugadinèiau", o jei problema ne tame - jos nepirkèiau. Vienu þodþiu, uþ
>>>>> diagnostikà pinigus sumokëjau, o rezultatas = 0. Gal kas susidûrëte su
>>>>> panaðiom problemom ir galit kà nors patart?
>>>>>
>>>>> Ir dar pasitvirtino patarlë, kad bëdos po vienà nevaikðto :-(
>>>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukø ruoþe pasigirdo labai
>>>>> nemalonus garsas (toks metalinis dþerzgesys). Anot Tanagros
>>>>> specialistø - girdisis variklio galinë grandinë su átempëju ir ðá
>>>>> reikalà reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar
>>>>> pasiûlë nuvaþiuoti pas VW dylerius pasikalbëti. Tie pasiûlë diagnostikà
>>>>> uþ 170 Lt ir paskaièiavo, kad detalës kainuotø apie 900 Lt, remontas -
>>>>> apie 600 Lt. Ðiek tiek maþiau nei spëjo Tanagroj, bet vis tiek daugoka
>>>>> kaip 1996 m. karuèiui... Gal kas gali pakomentuoti ir ðá reikalà?
>>>>> Keitët kas nors galinæ grandinæ AEB motorui?
>>>>>
>>>>>
>>>>> /Linas
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>