Tema: Re: KETO mityba
Autorius: Tomas
Data: 2020-07-30 18:18:14
sportuot paprasciau.
plius ir galvai sveikiau, ir varpai

"Arj"  parašė naujienų news:rfudja$cbq$1@news.omnitel.net...

imanomi be problemu ne tik namuose - bet reikia labai jau netingeti
skaiciuoti - kaip tik netoli bendradarbis sedi, tiksliai gali pasakyti
kiek kada kaloriju suvartojo (nors pats ji virsvoriu net nekvepia).
Bet tas jo netingejimas viska skaiciuoti - nu blia, man toks jausmas kad
papildomai pareigu taip 0.2 etato sau pasidare;
Del maisto kavinese - is akies gramus ivertinti sunku, bet su laiku gali
ismokti, o koks makdonaldas isvis visus skaiciukus pateikia.