Tema: Re: KETO mityba
Autorius: Sail
Data: 2020-07-27 12:37:48
Pavasari pastebejau, kad nebetelpu i kelnes, pirktas pries 10 metu.
Nusprendziau kad ner gerai, bo kelnes fainos, ir dar kitu kelniu yra
kurios irgi jau ko gero netiks.

Pradejau maziau est, ir tiek ziniu. Geriau po senovei, nes jei visko
atsisakyt tai ir gyvent prasmes neliks.

Po poros menesiu visos kelnes vel tinka, ir taip iki siol.

Est maziau reikia, ir viskas susitvarko. Labai lengva jausti, kada riba.
Kai valgai nebe del to, kad alkanas, o del to, kad skanu - va tada
laikas finisuoti.

Galima sau leisti kartais sugriesyt, tik reikia nepamirsti, kad nereiktu
to daryti per daznai.