Tema: Re: internetas
Autorius: tOMZY
Data: 2015-12-27 15:26:58
Vadinasi, tas nelegalaus darbo faktas tikras ir buvo. Nes už nelegalų darbą
nubaust pagal lietuviškus įstatymus įmanoma tik dviem atvejais - jei
darbadavys ar darbuotojas tą pripažįsta arba jei buvo užfiksuotas ir darbo,
ir darbo užmokesčio faktas.

"svyt"  parašė naujienų news:n51e4g$ibl$1@trimpas.omnitel.net...

Man uzfiksavo kaip nelegalaus darbo fakta. Sustabde muitine,
vairuotojas ir as sedintis salia neturejom darbuotoju pazymejimo,
parasem pasiaiskinimus ir perdave darbu saugai, butent jie
pritaike minimalia 3000 litu bauda, maksimali 10 000. Jie butent
ir aiskino, kad tarnybines masinos skirtos tik darbiniam
vazinejimui, jei nera panaudos sutarties ir t.t.Mano atveju tai
visgi ne lengvike, buvo vezamas krovinys, kuris jau darbo
inspekcijoj nebe figuravo.

--

svyt /e39