Tema: Re: internetas
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-12-19 23:54:15
On 2015-12-18 19:01, svyt wrote:
> Man uzfiksavo kaip nelegalaus darbo fakta. Sustabde muitine,
>   vairuotojas ir as sedintis salia neturejom darbuotoju pazymejimo,
>   parasem pasiaiskinimus ir perdave darbu saugai, butent jie
>   pritaike minimalia 3000 litu bauda, maksimali 10 000. Jie butent
>   ir aiskino, kad tarnybines masinos skirtos tik darbiniam
>   vazinejimui, jei nera panaudos sutarties ir t.t.
> Mano atveju tai
>   visgi ne lengvike, buvo vezamas krovinys, kuris jau darbo
>   inspekcijoj nebe figuravo.

Kazka nutyli...

Audrius K.
P.S. Daug metu vazineju masina, priklausancia imonei, savo darbo
pazymejimo nesu net pasiemes is imones (guli kazkur pas administratore,
nafig jis man...). Vazineju daug, po lietuva, po EU, savaitgaliais, per
atostogas. Niekad ir niekam nebuvo kile jokiu klausimu, ir niekad niekas
nesidomejo, kaip auto savininkas (imone) siejasi su manimi. Stabde ir
tikrino dokumentus lietuvoje ne karta. Uzsienyje nestabde - ten, panasu
vis tik realiai isgyvendimo tokia nesamone kaip "dokumentu patikrinimas"
be priezasties.