Tema: Re: Re:Q: internetas
Autorius: svyt
Data: 2015-12-18 19:19:30
Nu taip, su gigu jokiu jutubiu. As namie turiu 30 kazko vinitos
 interneta nterneta uz 11 euru, tai viska kas srebia kiek daugiau
 naudoju namie, bet kaip rase pora laiskeliu, delfis tai gigo
 pakanka. Net feisbuka vengiu jungti, tas irgi gerai pasrebia
 kartais.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----