Tema: Re: Q: internetas
Autorius: svyt
Data: 2015-12-18 19:14:21
Pries savaite elektromarkte ciupinejau plansete su win 8.1. Tiesa
 didoka, sunkoka, klaviatura magnetu tvirtinasi ir gaunasi
 laptopas, bet kazkoks nei sis nei tas pasirode.
Del ekselio...namie turiu visus 2 laptopus, pagrinde printeriui ir
 kartais torentui (filmus ziuriu onlaine per androidini priedeli
 telikui) Ekselis namie ka zinau, ziurint koks darbas, man
 pilnavercio namie nelabai reikia, ir dar geriau kai neturi, nera
 pagundos namie dirbti.
 Manau turi but visgi windausinis kompas namie, bet daugiau del
 suderinamumo su kitais irenginiais nes windausai visgi labiausiai
 paplites standartas, kompai pas mane ganetinai seni ir primityvus
 bet ir neplanuoju ju pasigerint, antra pirkau uz 100 euru, kad
 galeciau ramiai be nervu pirma perinstaliuoti.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/