Tema: Re: Re:Q: internetas
Autorius: nesvarbu
Data: 2015-12-15 14:57:29
ai nesekit pasaku gigo uztenka, visi megsta Youtube paziuret o Youtube labai
megsta megabaitus valgyt.
Taip kad nereikia cia lialia apie tai kiek gigas yra daug ir kaip jo
uztenka.
Vienas reikalas kai ta giga naudoji tik telefono ekrane kur uzkraunas
puslapiu mobilios versijos ir youtubes po default mazesne raiska leidzia
video o kitas reikalas bus kai tas telefonas bus i routeri paverstas ir bus
vartomi normalus puslapiai.